- 4 movie pack

Nu ska ni få höra vad jag köpte idag. Tänkte ju ta kort också men nu har min cam lagt av. Den gjorde det en gång förut också men fungerade igen när jag startade om datorn så jag hoppas att samma gäller den här gången.

Jag köpte i alla fall en film med fyra filmer. Kostade bara 19 dollar och det var bara favoriter!

Min bästa väns bröllop, Vid din sida, Erin Brockovich och Steel Magnolias. Ni hör ju, bara Julia Roberts!

Men det var så länge sen jag såg Erin Brockovich och Vid din sida är så jävla sorlig och underbar. Min bästa väns bröllop är ju en klassiker, jag älskar när henner bögkompis börjar sjunga "I say a little prayer" på restaurangen. Steel Magnolias vet jag inte ens om jag har sett men den är säkert bra den med.

Filmkväll ikväll alltså. Blev ingen utgång eftersom att det spöregnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0