- Söndag

Vilken ljuv helg jag har haft alltså. I Fredags hade jag och Lisa partaj, jag tyckte det var roligt men det var nog delade åsikter angående det. Haha. Ja och sen sov vi mest hela lördagen efter att vi städat upp skiten i lokalen. Under festandets gång var vi inte så glada över att det var en liten lokal men det var vi under städafton kan jag lova.

Idag kom familjen och firade min födelsedag. Jag hade inte önskat mig nåt speciellt så det var en sån där riktig födelsedag som man hade när man var liten med massa presenter så man bara satt och öppnade och öppnade i flera timmar. Jag inviger mitt nya grodglas just nu faktiskt.



Dricker lite mjölk till middagen.
Blev en sening idag, har haft fullt upp med läxor, det är svårt att skriva en recension med exempel och egna åsikter på en bok man inte har läst. Men vem fan orkar läsa en bok på 367 sidor med gammelspråk från 1700-talet? Skulle ju lika gärna kunnat ha varit på danska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0