- Födelsedag

TJENA!
Jag sitter på skolan och väntar på att få sluta. Borde väl göra lite på hemsidan innan om jag orkar.
Igår fyllde jag och Lisa 19 år!
Det började med att Mattias kom och sjöng på morgonen med frukost på sängen, gullunge. Sedan åkte jag en sväng på skolan och sedan stressade jag hem och städade lite så kom pappa och småsyskonen.

Sedan kom Linnea och Lisa hem så åt vi god middag som Mattias lagade och sedan gick vi på krogen med Björn och Manuel. Det var en rolig kväll och bra födelsedag. Firar med resten av familjen på söndag :)

Har lånat Mattias lillasysters kamera ett tag och tagit supermånga bilder som jag nog ska lägga över till datorn ikväll så jag kan lägga ut dom. Jag måste ha en ny kamera.

Jag fick en rosa jet set klocka av Mattias och pengar av pappa :) Så betalade Björn garderoben på krogen till mig och Lisa också, som födelsedagspresent :D Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0