- Flytt

Igår flyttstädade vi. Jag, Lisa, Mattias och Karin. Det var fan det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Vi började runt tre och var klara elva. Inge kul. Så imorse besiktade jag, det gick bra det som tur var men vi hade inte behövt anstränga oss så mycket. Dom hade tillexempel aldrig märkt om vi inte skurat bakom spis, kyl, frys, på garderober och så vidare. Och inte heller att vi rensat avloppet. Men det är klart, man ska väl inte lämna sin skit åt nån annan heller.

Dock upptäckte vi att förra hyresgästen minsann gjort det! Vi har hela tiden trott att ventelations filtet i badrummet varit gammalt och ratit men när Lisa och Mattias tog ner och tvättade det så blev det minsann som nytt. Äckel.

Sorgligt var det i alla fall. Även om det var skönt att dra hem efter den långa städdagen så var det sista gången vi var i lägenheten, där har vi haft oss ett par glada stunder.

Nu skulle jag ha en vacker och minnesfull bild här men segfan till dator är ju drygare än gammelfarfar så jag sket i det.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-30 @ 13:00:16
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0