- Tisdag

Jag sitter på skolan och har precis sprungit runt och fixat allt till UF-mässan på torsdag som vi ska ställa i ordning imorgon. Tydligen så är jag ledig på dagen så då vill man ju inte åka hit och fixa sån skit när man kan vara hemma och kolla på Ellen Degeneres i farfars ylletröja.
Dock lämnade jag över det svåraste till läraren som sitter och pillar med att få vår broschyr helt rätt för att kunna vika två gånger. Komplicerade grejer vill jag lova.

Synd bara att vi inte kommer sälja en enda magnethållare imorgon, vem vill ha sånt trams. Onödigt slitande.

Jag lever för tisdagar nu för tiden. Går igenom hela veckan med nöd och näppe för tisdagars skull. Enda anledningen till att jag kliver upp en mulen onsdagsmorgon är för att jag tänker "snart är det Desperate och Cougar town". Närå, men bra är det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0