- Pinsamt

Shit två veckor sedan jag skrev ett inlägg :O Dags nu känner jag.

Jag har varit sugen på krogen sen i måndags så igår kollade jag och Mattias på säsongsremiären av Greys Anatomy sedan tvingade jag med han ut på O'learys, var riktigt roligt faktiskt. Borde göra det oftare.

Sedan imorse skulle vi kliva upp och äta lunch på Max innan vi åkte till skolan. När vi låg i sängen ringde det på dörren så jag drog med ett par braller ut och skulle öppna dörren. När jag står med ena benet i Mattias gamla mjukisbyxor och andra utanför hör jag en nyckel som vrids om i låset och dörren öppnas.
Där står två killar i snickarbyxor runt 23-års åldern som ska mäta bredbandet. Och där står jag iklädd ett par ludna trosor jag haft sen sjuan.

Vad fan gör man då liksom? Var ju bara att dra på sig byxorna och skämmas ihjäl. Sen hjälper det ju inte att dammsugaren gick sönder för ett par veckor sedan och att lägenheten i allmänhet ser ut som ett bombnedslag. Tur att jag aldrig behöver träffa dom igen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0