- Måndag

Den här helgen har varit sjukt skön, jag har inte jobbat och inte heller legat i sängen och kollat på tv hela dagarna.

I fredags så var jag på skolan en sväng sen åkte jag hem till Ingela tills Mattias slutade skolan, då gick vi på stan och handlade lite kläder men sen visade det sig att hans mamma fyllde år så då rejsade vi hem till henne och åt tacos och fikade lite. Sen gick vi på O´learys.

På lördagen var det dop för Amadeus, Mattias systers barn. Efter det åt vi middag hos Mattias sen åkte vi hem till Mårten och var med han, Manuel, Sofia, Linnea och Petter. Vi kollade på en skräckfilm så alla satt och skrek, hur läskig som helst.

Sen skulle Mattias jobba i Åre igår, då gick jag på badet med Mårten, Manuel, Sofia och Petter och sen åkte jag hem till Linnea och sov över där.

Världens skönaste helg med andra ord. Jag rekommenderar att man är på badet en hel dag om man har sömnsvårigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0