- lovet

Idag är det skola, vi har haft lov i en vecka men det känns inte som det för jag har jobbat varje dag utom onsdag och lördag så jag kan berätta om dom dagarna för resten är ju egentligen bara skit.

I onsdags åkte jag först med mamma och handlade och käkade lunch, sedan åkte jag hem till Linnea så kom Mårten Manuel Micke och Niklas, då drog vi iväg på en rajd med skotern, trodde jag skulle dö när jag åkte med Mårten, crazy är vad han är.

Efter det åkte vi hem till Linnea så duschade alla grabbar medan vi kollade på en film och sen stekte vi hamburgare. När vi skulle till bussen så hade Manuel glömt sin jacka hos Mårten och vägrade ta en annan så vi fick vänta till nästa buss. Haha. Då åkte vi hem till mig och mös lite och sen blev det krogen. Riktigt rolig kväll, saknat the good old times.



Alla sov hos mig på kvällen och så vaknade vi upp tidigt som attan dagen efter, så åkte vi in till stan och åt kebab.



På lördagen var jag med Mattias, vi gick på gregoriemarknaden och träffade min faster som bor i Stockholm men som är här uppe och säljer godis på marknaden, så vi fick ett gäng. Så träffade Mattias mina småsyskon för första gången, det var på tiden: vi har ju liksom varit tillsammans i typ 9 månader.



På kvällen kollade vi på Melodifestivalen, Salem skulle ha vunnit.


Kommentarer
Postat av: Sofie

härliga bilder! :D

2010-04-05 @ 17:21:21
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0