- Onsdag

Idag sover jag hemma hos mig och Mattias hemma hos sig. Gästerna for hem för ett par dagar sedan så nu var det bara jag och mamma hemma. Jag slutade jobbet klockan tio sen åkte jag hem i regnet.

Det skulle inte förvåna mig om det blev översvämning, imorgon kommer vi att få simma ut genom fönstret och sätta oss uppe på taket med hundarna och hoppas på att bli räddade. Då ska jag emigrera till Thailand, där bor man billigt.

Idag är det i allafall tjejkväll, kollade nyss på Sex and the city och åt jordgubbar. Nu ska jag se dom nya avsnitten av The City och The Hills, sånt som jag inte kan sitta och kolla på med Mattias. Bara när han spelar tv-spel.



Så här såg det ut när jag kom ut från jobbet, det syns inte riktigt men det var liksom en liten pool där utanför av skitit regnvatten. Man blev lite sugen att sätta sig på trottoarkanten med en kall cola och svalka tårna.

Tur som attsiken att jag hade paraplyet. Och att det inte blåste så himlans mycket. Sista jag skulle gå med paraply på stan så blåste det så att paraplyet hamnade ut och in ni vet, då hjälper det ju inte så mycket direkt.



Jag försökte göra illustration ala Kissie, hon kan hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0