- Måndag

Igår jobbade jag, ljuva tider det. Nu är jag ledig hela veckan utan att ha nåt att göra medan alla andra jobbar. Fast jag vill inte jobba heller egentligen, jag vill hellre att alla andra också ska vara lediga.

Efter jobbet åt jag och Mattias på Frasses, det måste minsann göras oftare, där har dom sourcream and onion-krydda till stripsen!
Och efter det bytte Mattias lagom duktigt handtag på bilen och sen somnade jag typ klockan tio.

Idag var jag i alla fall med Lisa på stan så hela dagen har ju inte gått till spillo.



Kolla, jag har minsann med mig kameran överallt jag. Men jag glömde ta kort på Lisa. Men hon har vi sett nog av ändå. Närå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0