- Fredag

Nu ska jag faktiskt skriva lite här. Har lovat mig själv att göra det annars får jag lägga ner skiten. Har ju ändå inget att göra på dagarna så bloggen kan ju få känna sig lite älskad.

Just nu fixar jag mig litegrann, ska snart äta sen åka in och träffa Lisa och Linnea.

Idag hittade jag mina drömskor. Eller inte idag, det var nån dag sedan och det var ta två betala för en. Problemet är att jag inte hittade några andra jag ville ha och det kändes som att två skor för 700 istället för ett par för samma peng är mer värt så jag har gått dit varje dag sedan dess och försökt hitta nåt mer par som jag vill ha men det är omöjligt. Så idag försökte jag få Lisa att hitta ett par fantastiska kängor men det gjorde hon inte så nu har jag gett upp hoppet.

Just nu.

 



Jag kramar Mattias baslåda, för jag är så glad att jag har den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0