- Fredag

Jag hatar att drömma på nätterna, man vaknar upp mindre utvilad än när man gick och la sig. Och varje gång man har drömt vaknar man så somnar man om och drömmer något annat. I natt drömde jag tre drömmar, kanske därför jag vaknar kvart i ett. Närå, det har jag ändå gjort hela veckan utan att drömma ett skit.

Första drömmen
Jag var på skolan och hade tagit med mig min dator, när jag skulle gå ifrån klassrummet så glömde jag den och fíck gå tillbaka. När jag kom för att hämta datorn var det en kille som suttit och störat sig hela lektionen som hade hoppat på min dator! Den såg ut som ett rosa russin. Den jävla grabben fick såklart betala men då bytte hans pappa pengarna för en ny dator till en lägenhet. Fint liksom, jag fick en lägenhet :D Önskar bara att den inte låg två mil från närmsta affär.

Andra drömmen
Jag och två kompisar, oklart vilka eftersom att jag inte minns det, skulle gå på modeshow. Vi satt på första raden och helt plötsligt var vi en av modellerna och det var en skönhetstävling. Jag kom inte ens till topp 5. Fattar inte alls varför.



Efteråt var det efterfest och på den var både Hugo, Paow och Kissie. Kissie var en jobbig jävel som skulle vara med i varje bråk och berätta varje persons brister. Paow var min bästa kompis. Sen hickade jag upp min rosa tungpiercing som jag svalde för några veckor sedan. (Jag hickade upp den i drömmen men svalde den i verkligheten)

Sista drömmen
Jag skulle hem och jobba efter festen men den enda som var kvar var en fullgubbe, han fick tillslut köra hem mig men det slutade med att vi hamnade i vattnet. Både jag och gubben klarade oss men min väska var kvar i bilen så det kom en hel hög med människor som skulle hjälpa mig att hitta den. Ingen kunde simma ner och hämta den så istället fick vi ta bort allt vatten. Greven som bodde vid sjön gillade inte detta så han skjöt spjut på oss under hela tiden, tur att han var dålig på att sikta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0