- 26 juni 2010

Jag sitter inne på mitt mörka rum och betalar lite räkningar och sånt. Men snart ska jag ut och sola för det är nämligen 30 grader idag. Nice.

Ska bara berätta lite vad jag och Mattias gjorde i lördags när vi firade ett år. Det började med att vi skulle äta finmiddag men eftersom att det var midsommardagen så var allt stängt. Men vi gick på Via Grande och det är ju min favoritrestaurang så det var ju helt okej.
Så sa Mattias att han hade en överraskning och det visade sig att han hade bokat en liten svit på Scandic. Hur nice som helst. Så gick vi lite på G3 som ändå låg nedanför och sen myste vi bara hela dagen. Och åt en svingod och svinstor hotellfrukost!




Det här var det första jag såg när jag kom in :) Sött ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0