- Tisdag

Fyfasen vad det har åskat idag! Jag blev faktiskt riktigt rädd där ett tag och trodde att jag skulle dö. Jag drog ur alla kontakter för att inte blixten skulle slå ner. Det ledde såklart till att jag inte hade nåt att göra så jag har vispat grädde under de två senaste timmarna. Så har jag suttit i min säng och stirrat in i den svarta tvn eftersom att hallen speglas i den och jag trodde det var en rånare som lunkande omkring här. Det lät så!

Nu är det i alla fall lugnt. Kollar på Ja vi elsker Hollywood! Vilket jävla skämt.

Bild från tidigare idag när Alva hälsade på. Hon varvade mellan att äta på kameran, tvdosan och mobilen. Hon blir en liten prylgalningen den där.



Sen blev vi lite trötta så vi lade oss och tittade på MTV tills Alva somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0