- Onsdag

Tja, idag har jag och Mattias städat lite sen åkte jag in till stan och skulle skriva över mitt bredband på Lisa. När vi kom dit tog vi en kölapp sen gick vi på länsförsäkringar medan vi väntade på vår tur. Sen när vi kom tillbaka igen så var det ett nummer över vårat. Fasen i helvete också. Vi fick ta en ny lapp och när klockan var tio minuter innan stängning blev det äntligen vår tur. Då insåg förstås Lisa att hon inte hade legget med sig så det är bara att komma tillbaka imorgon. Men det var värt det.

Närå, vi fick ju faktiskt inte ut nåt av det. Men jag kom i alla fall ut ur lägenheten. Nu kollar jag på Vänner, det är det avsnittet när Ross får spraytanning, hahahahahhaahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0