- Tisdag

Ni vet att i början på varje år så är man lite extra optimistisk och tror att året kommer bli helt annorlunda, att man ska förbättra sitt liv: gå ner i vikt, sluta röka och diverse nyårslöften flödar. Varje år brukar jag köpa en ny almanacka i hopp om att jag ska planera bättre och inte sitta med alla skolarbeten in i sista sekund, men det slutar alltid med att almanackan ligger orörd i en låda och jag sitter uppe klockan två på natten med en uppgift i teknisk kommunikation.
Okej då, så amitiös är jag inte ens. Jag lämnar in en halvklar uppgift och går och lägger mig klockan elva.

Men nu mina damer och herrar! Nu ska jag förändra mitt liv. Jag har minsann rotat fram gratiskalendern man fick i början på läsåret (ingen idé att slösa pengar på en ny och fin ifall planen går i baklås) så nu ska jag börja planera!

Får se hur länge det här håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0