- Söndag

Jag sitter och väntar på Mattias som duschar, sen ska vi äta popcorn och kolla på OTH för ovanlighetens skull. Jobbade idag, drygt var det men typ inga frågor så jag kollade mest på Teenage mom på MTV. Dom klarar det bra tycker jag, bara en unge av tre man vill kasta i sjön.
Kollade upp massa om skolan i Australien också, det var visst en tvåårig utbildning, jag trodde det var ett år. Men sen så visade det sig att man var klar efter det så jag slipper i alla fall fem år på Konstfack eller KTH. OM jag kommer in. Är så jävla pepp nu alltså.
Så igår jobbade jag också, och tog nattbussen hem till Mattias. Så var det en gammeltant på typ 50 bast som låg slängd över ett säte och svingades hit och dit. Full som ett as var hon. Medelåldrarna nu för tiden, tänkte jag. Och dom som tycker att ungdomarna inte kan bete sig.
Varför måste det vara så in i hellskotta kallt? 27 grader är det ute nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0