- Tisdag

När jag är på jobbet och det inte är så mycket jobb så brukar jag kolla på serier på MTV, just nu är Teenage mom min favorit vilket är fortsättningen på min förra favvo 16 and pregnant.

Det är fyra par som har fått barn och bara ett av dem är kära och lyckliga, och det är dem som adopterade bort sin unge. Dom andra bara bråkar, gnäller och gör slut. Jag tror att det är medvetet av produktionen, det säger ju bara till ungdomar nu för tiden att det är ett rent helvete att bli gravid i tonåren, livet blir bajs och man får sitta hemma med sin skrikande unge medan kompisarna roar sig och utbildar sig. Sen blir man fattig och barnen kommer bo hemma tills de fyller 30.

Synd bara att dom faller på att de tre barnen som är med i serien verkar vara världens gulligaste och det är max ett av dem som skriker max en gång per avsnitt och det är ändå 40 minuter. Så jag tycker bara att programmet visar att man ska skaffa en liten gullunge medan man fortfarande är ung och alert och slänga iväg gnällkillen när den ploppat ut.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! :)



Vill du vara med i Veckans blogg på min blogg?

Anmäl dig då i mitt inlägg ”Veckans blogg” :)



Vill du köpa kläder och sådant med presentkort istället för med pengar?

Vill du få hemskickade presentkort helt gratis?

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio.se, gå in på min blogg och klicka på bilden längst till höger på min blogg, blir du medlem via min länk så får du 25 poäng extra :D

OBS! Detta är väldigt smart reklam ;)

2010-02-02 @ 14:31:39
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: matilda

förr såg jag 16 and pregnant, bara grät och grät för att jag tyckte att det var så sorgligt när dom adopterade bort barnet (a)

2010-02-02 @ 15:28:30
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//
Postat av: Alexander

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-02-02 @ 17:40:59
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: Victor

nej usch, inte barn så tidigt :S

2010-02-02 @ 19:25:55
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0