- Tuggummi

Jag undrar vad som hände med tuggummina i små paket? När jag var liten så hade vi alltid en skål hemma med lite olika sorter. Nu har jag alltid påsar och framför allt Stimorol Ice.
Jag saknar dom små paketen ibland, men jag har aldrig varit med om att dom "ramlar" ur paketen som på reklamen, dom sitter ju stenhårt så man får trycka emellan med naglarna för att få tag på ett.
Måste ta och köpa mig ett imorgon. 

Eller inte. Slöseri med pengar på ett sånt litet med så få som tar slut så fort. Tacka vet jag påsar. Man behöver inte köpa nytt fören efter typ två veckor. Tre om man är sparsam.
Ni måste ju undra vad jag sysslar med för tråkig skit som sitter och skriver ett inlägg om tuggummi. Jag vet inte själv ens faktiskt.

Kommentarer
Postat av: meliie

sugen på tävling, kika då in på www.janemeliiewennberg.blogg.se & va med i ouutfittävlingen :)

2010-02-06 @ 20:40:39
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0