- Torsdag

Igår sov jag över hos Linnea, jag tror det var ungefär mer än ett halvår sen sist. Det var i alla fall mysigt. Först tvingade vi Mårten att ladda hem Prinsessan och grodan, sedan tog vi med oss godis och vandrade dit för en trevlig filmkväll så att han inte fick träna till sitt prov.
Det var en rätt okej film, vi visste dock hela tiden vad som skulle hända. Förutsägbar med andra ord. Men nice sällskap.

Imorse ringde vi och väckte Mårten två minuter efter att bussen gått så vi kunde åka bil med han (y)
Det var inte så att vi var elaka och själviska som ringde han efter bussen gått, det var han som sagt tidigare kvällen innan att han troligtvis skulle ta bilen.

Nu gör vi sista på hemsidan till företaget. Fick precis veta vad vi hette, ingen koll. Men till mitt försvar kan jag säga att vi bytt ett par 17 gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0