- Typ bara 3 timmar kvar

Kan inte fatta att klockan redan är fem och att Linnea snart är här! Längtar som fan. Jag måste kolla vilken tid tågen går så jag och Mattias kan åka dit och hämta upp henne. Det är ju inge länge kvar alls.

Jag och Mattias håller på att spela Super Mario, men nu ligger jag och väntar på att Ingela ska gå in på skype. Så har vi städat lägenheten idag så att Linnea får sig ett varmt välkomnande. Och så lagade jag fläskpannkaka.

Sen är det inget mer som har hänt idag. Jag låg vaken till halv 5 imorse och tittade på Gossip girl, det var så sjukt spännande. Men nu har jag inget mer avsnitt av nån serie och jag antar att det är uppehåll över jul så jag vet inte vad jag ska roa mig med längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0