- Tack!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Dels för att jag har haft fullt upp med skolan och dels för att jag även har haft fullt upp med Mattias.

När han kom hade han med sig ett kuvert hemifrån med en jättefin teckning från Carro, en svensk tidning (yey!) och en film som Ingela har gjort. Vi kollade på den idag och fan vad jag längtade hem. Jag längtade till och med när jag såg all snö (fan vad mycket det kommit redan) men sen tänkte jag på hur kallt det är så då ångrade jag mig lite.

Ska visa dom andra sen och se vad dom säger om snön.

Tack i alla fall! Vet inte om Carro läser men jag vet i alla fall att Ingela gör det :) Det var jättekul att se er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej, förstår att ni haft det fullt upp. Jag är så glad för din skull minisyster och var glad att du slipper snön för nästa gång du ska hem till sverige och frysa kommer du få ha på dig tärnklänning..bbrr.

Jag gillade lite att göra film så nästa blir när vi flyttat och ska filma på julen :). Kram

2010-12-02 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0