- Sydney tower

Nu är vi tillbaka från stan. Mattias present blev en hit. Jag köpte ett experience 4 pass till honom och mig så man får gå till Sydney tower, Akvariumet, Sydney Wildlife och Oceanworld Manly.

Idag blev det Sydney Tower. Vi fick först se en film om Australien där man sitter i karusellstolar som rör sig så det känns som att man åker med. Det har jag redan smygit in och gjort en gång men nu fick Mattias göra det också. Sen åkte vi upp typ 300 meter och såg hela Sydney. Det fanns kikare som man kunde kolla i också så vi kunde se vårat hus. Om Gwen hade gått ut och vinkat skulle vi kunna se henne utanför dörren. Rätt coolt var det. Jag filmade lite så jag ska lägga upp det sen.

Dom andra grejerna tänkte vi göra nästa helg om inte Linnea vill hänga på, i så fall väntar vi tills hon kommer. Man har tre månader på sig.

Nu måste jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0