- Super Mario

Klockan är 03.30 här och jag och Mattias har precis slutat spela Super Mario på Wii. Det är så jädrans roligt ju. Vi har fått sista bonus världen som vi håller på att försöka klara ut nu. Man blir ju lite besatt. Men efter ett tag känns det som att man har rematism eller hur det stavas, för fingrarna blir helt stela och vridna. Har typ ingen känsel i tummen.

Men det är inte viktigt. Det viktiga är att Linnea just nu sitter på ett flyg från Stockholm till Amsterdam och att hon är här om typ två dagar. Stackarn ska ju vänta i Kina i 12 timmar :O Jesus alltså. Fattar inte vad hon ska pilla runt med där nere i ett halvt dygn. Jag var bara där i 30 minuter när jag åkte hit. Eller ligger Singapore i Kina?

Det stavas reumatism och Singapore är visst ett eget land. Herrejisses.

Nä nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att allt går bra med Linnea på resan. Hon är ju lite flygrädd och dessutom har jag hört att det är rätt så dåligt väder. I alla fall i England och så. 



Bild från när jag Lisa och Linnea satt på Arlanda och väntade på flyget till Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0