- Städdag

Idag har jag och Mattias varit och fixat det sista med kontraktet med Riky innan han åkte till flygplatsen. Kommer sakna han ju. Men skönt att vi fick tillbaka vår säng som han lånat i ungefär en och en halv vecka. Jag och Mattias har alltså delat på en 90 cm säng sen han kom hit. Nu har vi i alla fall två stycken som vi gjort till en dubbelsäng så jag kommer sova som en gnu ikväll vill jag lova. Måste tejpa upp filten för takfönstret också.

Så när vi kom så städade vi upp. Dammsög också med vår skitdamsugare som man måste hålla in knappen på. Man kan alltså inte bara trycka på den och köra utan man måste hålla in knappen hela tiden annars stängs den av. Så jag har dammsugit medan Mattias har krypit omkring och hållt in knappen. Fyfan vad dumt. Vad ska det vara till för nytta? För att man inte ska glömma dammsugaren på? Den hörs ju rätt bra så det är nog ingen risk.
Nu börjar det bli ordentlig sommar också. Idag har det varit molnigt och det regnade lite i tio minuter typ men det har ändå varit 30 grader och kvavt som tusan.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men nu skulle man ju vilja se en film när ni städar och Mattias kryper runt efter dig...haha

2010-12-09 @ 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0