- Söndag

Idag satte jag klockan på 9 så vi skulle kliva upp i tid och åka till stranden. Men det gick ju som det gick. Så istället ska vi dra in till stan så Mattias ska få första delen av sin födelsedags present. Sen måste jag verkligen sätta igång med skolarbetet, det ska ju vara klart imorgon.
Det är som när man ska diska eller städa eller nåt annat tråkigt, det känns svinjobbigt om man skjuter upp det så långt det bara går men när man väl gör det så går det bra. Så tycker ju jag att det är lite roligare med läxorna nu än i tillexempel gymnasiet. Fy fan för gymnasiet alltså.

Kommentarer
Postat av: jennifer

MEN VA! gymnasiet är det BÄSTA jag varit med om! <3

2010-12-12 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0