- Snart kommer Linnea!

Igår kom jag inte in på bloggen på hela kvällen typ. Vet inte om det är internet som är dåligt eller om det var blogg.se.

Jag och Mattias var just och betalade hyran och handlade lite mat. Så himla skönt att vara ledig. Ikväll ska Mattias dra iväg och prata lite jobb med en av killarna som vi träffade på Andys fest. Han skulle försöka fixa ett jobb till Mattias på sitt jobb. Rulla sushi typ. Men man tar ju vad man får. Jag har i alla fall bestämt att Mattias får ut och roa sig själv ikväll så stannar jag och hänger lite med Gwen. Hoppas bara att han hittar dig. Och hem.

Tänk att Linnea åker idag! Klockan är ju bara 7 i Sverige och jag vet inte riktigt vilken tid hon skulle åka men hon är i alla fall här på onsdag kväll. Svinlång resa men inte länge kvar tills hon kommer :D Längtar.



Skulle lägga upp en vacker bild på mig och Linnea men det här var den enda jag hittade. Vi var ju i alla fall vackra i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0