- Shopping

Jag kan inte hålla på att slösa massa tid på att skriva blogg när Linnea är här förstår ni, jag måste ju njuta av tiden. Men jag har en liten stund över nu så jag tänkte bara berätta att jag och Linnea och Gwen har shoppat som tusan idag. Jag handlade för mina pengar som jag fick i julklapp och jag handlade allt jag ville ha men har fortfarande pengar över. Är så sjukt nöjd. Kan visa lite vad jag köpt sen om ni är intresserade. Men det vet jag ju att ni är.

Sen har jag sjukt mycket bilder jag måste visa från exempelvis jul och när vi var på akvariumet och Wild life world. Men det är så mycket att jag knappt vet var jag ska börja. 

Återkommer när jag har en ny stund på lager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0