- Onsdag

Idag vaknade jag inte av klockan men jag vaknade en halvtimme senare av att dom började borra och bygga här. Nåt bra ska det väl komma utav det också. Men jag var svintrött och har haft ont i huvudet hela dagen. Längtar som fan tills på fredag då det äntligen är lov.

Efter skolan mötte jag upp Mattias som är ute på jobbjakt. Han hade inte kommit så långt dock. Men stilig var han minsann. Han hade skjortan instoppad i jeansen och kammat hår. Haha. Han tar första intrycket på största allvar den där.

Nu ska jag dra ner till tvättstugan och få kläderna tvättade. Eller så läser jag bloggar istället och väntar med tvätten tills Mattias kommer. Inte för att jag är lat, måste ju vara säker på att han inte har nån skittvätt liggandes i nån vrå som inte blir tvättad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0