- Ond cirkel

Jisses vilken dag alltså. Jag tror att jag börjar få sömnproblem. Eller jag har nog skapat dom själv kanske. Det började med att jag inte kunde somna en natt och då när jag kom hem efter skolan dagen efter var det ju omöjligt att inte somna nån timme. Så nu har den onda cirkeln börjat. Jag somnar aldrig innan typ 2-3 på nätterna så kommer jag hem och sover två timmar efter skolan istället. Helt sämst men omöjligt att sluta.

Idag träffade jag två svenska tjejer som går på min skola. Ena visste jag redan om men det finns tydligen två. Dom kommer från Malmö och Stockholm. Så sa jag att jag kommer från Östersund. Dom ba: ja det ligger i Värmland va? Nä verkligen inte, det ligger i Jämtland sa jag. Då undrade dom om det låg ovanför eller nedanför Stockholm. Hujeda mig. När jag sa att det låg vid Åre visste i alla fall en av dom vart det var.

Julia, läraren, drog dit mig och skulle presentera mig eftersom att vi alla kommer från Sverige. Hon presenterade mig för Linda så sa hon "This is Madelene, she is also from Sweden. Oooooh, LOOK, you look exactly the same!!" man ba men snälla nån, vi är ju inte precis asiater, vi var inte lika på en fläck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0