- Merry christmas

Tjenis. Idag gick jag till Gwen efter skolan. Hon har tagit över Diegos jobb för han har börjat på nån restaurang. Så när vi satt där och snackade lite så kom det fram en kille och önskade Gwen god jul. Han hade en röd cowboy hatt som det stod merry christmas på och en så stor glugg mellan framtänderna att jag skulle kunna få in min näve mellan dom. Han sa i alla fall god jul till Gwen tre gånger sen berättade han att byggnaden bakom oss byggdes 30 juni 1997 sen sa han god jul två gånger till och skakade hand med Gwen. Sen gick han i väg cirka fem meter och stod och tittate på Gwen tills han och resten av gänget var tvungen att gå.

Med andra ord var han nog lite tänd på Gwen. Och jag tror att hon var rätt intresserad hon också. Jag försökte att inte skratta. Har ritat en bild så ni ska få ett hum om hur han såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0