- Ivy, Sydney

Fan vad jag hatar mitt liv ibland. Jag har inget batteri till datorn och jag råkar alltid dra ut sladden så den stängs av. Gjorde det nyss också så nu måste jag ladda upp filmen på nytt.
Och så hade jag skrivit ett inlägg men jag minns inte vad jag skrev. Tänk om det var världens bästa och dödsviktigt? Ja det får vi aldrig veta.

Men i alla fall så kommer filmen här. Man ser inte så mycket för det är rätt mörkt och den är ganska kort men man tager vad man haver. Det är alltid svinmycket folk. Igår var det en medelålders kvinna som stod där nere och rejvade loss som en galning, vi ville tillslut sätta ett skott i pannan på'na så vi drog upp istället. Mycket bättre.

Ni får en bild också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0