- Irriterande

Jag håller på att laddar upp filmen nu men det är bara 64 minuter tills den jäveln är klar så jag lägger upp två bilder så länge. Jag lär ju dra ur sladden igen så jag får börja om som vanligt så filmen lär ju komma upp här på bloggen lagom till påsk.

Jag tycker dock att filmer är roligare än bilder nu för tiden.



Jag kan också dela med mig av två irriterande saker

1. Jag har inte samma program som skolans datorer så när jag gör nånting på min dator och sedan för över med USB till skolans dator för att skriva ut så ser det ut som arabiska eller så hamnar halva sidan på ett papper och sen två rader på ett papper och sen resten av texten på ett tredje papper. Jädrigt jobbigt eftersom att jag måste göra allt två gånger.

2. Internet explorer la av på min dator så Mattias installerade Google chrome och då vill inte radbrytningarna fungera när man skriver blogg så istället måste jag koda det själv. Inte kul efter ett tag vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

prova håll in ctrl sammtidigt som du trycker enter, då kanske radbrytningarna funkar igen!

2010-12-12 @ 12:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0