- God jul

Hej hej hej, idag är det julafton! Även fast man inte firar jul här idag utan imorgon så känns det ändå som att det är jul idag. Men det känns förstås inte som att det är jul alls här egentligen. Vi ska dock fixa stämning genom att baka knäck och lussebullar och sånt idag.

Det känns som att mitt huvud ska sprängas. Vi var ut igår och firade Linneas första kväll här. Riktigt roligt var det. Sen skulle vi gå hem och när vi kom ut var det några killar som bråkade. Vi var tvugna att gå igenom dom för att ta oss hem och då var det en av killarna som armbågade mig i huvudet. Nu känns det typ som att jag har hjärnskakning. Hoppas det går över.

Ja, ja. GOD JUL i alla fall!

ps. Tomten, jag önskar mig att Linneas väska kommer tillbaka i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0