- Ett år kvar tills vi kan kolla på tv

Imorgon ska vi till en golvaffär och kolla på golv till vårat projekt i skolan. Såg att vi inte behövde vara där fören klockan 10 så jag tänkte fan vad skönt med sovmorgon. Sen googlade jag var affären låg och såg att jag måste ta tåg i 40 minuter och sen buss i 20. Fan vad skönt med 15 minuters sovmorgon.

Tur i alla fall att jag inte har sovit nåt idag efter skolan, då kommer jag nog somna i tid i natt. Först ska vi kolla på CSI. Jag håller på att ladda ner Desperate housewives och Vampire diaries, det var nyss 325 dagar kvar tills vampires var klart. Tänkte print screena men då gick det ner till 88. Fan vad jag längtar tills om tre månader! Närå, det går snart till sig så då blir det säkert klart idag eller åtminstone imorgon.

Ängsmon, jamt & standut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0