- Dirty dancing

Alltså jag hatar mig själv litegrann. Igår var Oprah Winfrey vid opera huset här i Sydeny och hade nåt specialprogram där bland annat Russell Crowe och U2 var med, så gick jag inte ens dit. Kollade nån snutt på nyheterna istället. Sen såg jag på nyheterna också att Keith Urban hade gått runt på Westfield och sen drog han fram gitarren och spelade en trudelutt mitt på Pitt Street! Varför varför varför gick jag inte runt på stan hela dagen igår ifall nåt sånt skulle hända? 

Jag och Mattias kollade nyss på Dirty Dancing som Ingela skickade med. Älskar den filmen. Var sjukt länge sedan jag såg den sist dessutom, grät en skvätt på slutet när dom dansade till och med. Mattias hade inte ens sett den :O Men han tyckte också att den var bra.

Nu måste jag sova. Sista dagen imorgon sen är det äntligen lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0