- Knight and day

Så där, nu är jag tillbaka igen. Vi åt tacorulle på Via Grande så jag förstörde Linneas bantning sen kollade vi på Knight and day, den var bra faktiskt, rätt rolig. Vi satt i salong 4, det är vår favorit. Vi har ett par roliga minnen därifrån.




Jag måste berätta om ett, men det var nog bara roligt om man var med, men ändå.


Vi skulle se på What happens in Vegas, eller nåt sånt, även den med Cameron Diaz. Så skulle jag gå på toaletten och där luktade det koblajja så när jag kom tillbaka till Linnea skulle jag berätta detta intressanta faktum men eftersom att tjejen som var på toa innan mig satt bakom oss var jag tvungen att skriva ett sms:


Jag tror fan i mig hon innan mig hade banne mig hon hade bajsat.


Sen skickade jag. Och när Linnea öppnade för att läsa så läste jag också men jag fattade ingenting, och inte hon heller. Jag hade först tänkt skriva


Jag tror fan i mig hon innan mig hade bajsat


sen

Hon innan mig hade banne mig bajsat


Så blev det liksom en blandning.


Hahahahahahhahahahah. Ja jag känner det, man måste ha varit där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0