- Alexander Norling

När jag satt på jobbet här om dagen så googlade jag runt för att hitta svaret på nån fråga och då kom jag in på en bild från Aftonbladet 1997 som handlade om lilla Alexander Norling 6 år som hade kommit bort och sedan hittats av glassbilen. Jag blev svinglad för det gick ju en Alexander Norling i min klass på teknik, född 1991. Var tvungen att fråga om det var han men det var det inte, det finns tydligen två Alexander Norlingar födda 1991 i Sverige. Jävla skit.

Det är typ lika stor chans som att det finns två Erik Leijon. Fast dom bor till och med i samma stad, och båda har en mamma som heter Margareta.


Kommentarer
Postat av: Alexander Norling

Men det där är ju jag :D o jag är född 1990 ;)

2010-09-21 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0