- Torsdag

Jag såg just att förra inlägget var mitt 500:e, synd att jag inte märkte det tidigare så jag kunde fira som fan, fira som aldrig förr.
Närå, det är fan pinsamt att bara ha skrivit 500 inlägg på typ två år.

Igår var det 50-dagars. Eller idag är det, men vi firade igår på 12slaget. Det betyder att det bara är 50 dagar kvar till studenten! Det är ju inge länge alls. Kommer kännas som en fjärt i rymden. Det var ju nyss 100-dagars för tusiken.

Måste skriva en lista på vad som ska vara klart till studenten
1. Nationella prov i svenska
2. Prov i teckenspråk
3. Hemsida på virtuell design (om det är det vi ska göra, har den lektionen nu och han snackar om nåt liknande men jag hänger inte riktigt med. Vafan, nu när jag tänker på't, vi har ju redan gjort en hemsida, varför ska vi göra en till nurå? Nä det måste vara nåt annat syfte med den här uppgiften. Får kolla upp det.)
4. Prov i design
5. Massa saker i desktop
6. Cykelns designhistoria och material.

Ja men det känns lugnt det här tycker ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0