- Tisdag

Jag har precis beställt min drömklänning till mösspåtagnings-balen. Ville ha den på studenten men den är nog lite för fin för det. Och igår köpte Mattias kostym, det börjar närma sig nu alltså.

På grund av ett litet missöde i helgen så blev det väldigt akut för mig att köpa nya skor, så det gjorde jag igår. Sitter med dom på nu för att gå in dom lite, funderar på om jag ska byta till större storlek eller om dom går till sig för det är lite trångt på sidorna. Skitdojja.


Så ser dom ut. Blev helt anfådd av att ta den där bilden alltså. Jag borde börja tänka på vikten. Magen hänger över kanten på datorn när jag ligger här, inte coolt.

Kolla min fina tröja rå.


Och solen lyser in lite småmysigt genom fönstret.
Nä, gud vad tråkigt det här var. Jag måste nog gå och diska. Börjar bli dags om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0