- Söndag

Jag skrev mitt tal till nationella nån dag nu i veckan, i torsdags kanske det var. Skrev om internets påverkan på förhållanden. Igår åkte jag nattbussen hem efter jobbet och då satte sig en halvfull kille bredvid och började snacka om att man inte kunde hitta sin livskärlek när man var 19 år gammal medan jag tyckte tvärtom. Vi hade en diskussion och det var första gången någonsin som inte nattbussen varit drygt, jobbigt och trist. Nu funderar jag på att använda mig av det samtalet och prata om ungdomskärlek istället? Kan fan inte bestämma mig.

Idag jobbar jag inte fören halv nio ikväll, och då jobbar jag bara två och en halv timme. Fett skönt.

Har städat lägenheten och nu ska jag läsa designprov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvivlade han på vår kärlek? :S Han kan aldrig ha träffat oss :) <3

2010-04-18 @ 22:26:41
Postat av: Mattias

Vafan, jag skrev ju mitt namn, varför syns det inte? :O

2010-04-18 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0