- Måndag

Alltså tv-serier har förstört mitt liv. Typ som OC och One tree hill, varje gång det händer nåt bra typ som att Marissa och Ryan har blivit tillsammans eller att Nathan får ett basketkontrakt, så händer nåt dåligt efter som gör att de korta minuterna av lycka blir till flera avsnitt av tråkigheter. På grund av det här så kan jag inte se på tv-serier längre utan att tänka att det kommer gå skit varje gång nåt bra händer.

Typ som igår kollade jag på Entourage vilket jag aldrig har gjort tidigare. Men jag kunde liksom inte sluta tänka att manuset Vince och Eric köper för 5 miljoner, sina sista besparingar, kommer bli en jävla skitfilm så kommer Vince aldrig mer få en roll och sen hamnar dom på gatan.

Och sen när Johnnys serie blev en flopp och inte fick en enda stjärna i recensionerna så tänkte jag "ja, det var väl typiskt, men he had it coming". Sen visade det sig att tittarna älskade serien och recensenterna hade helt fel. Då hade Johnny åkt hela vägen till Grand canyon i Arizona för att dränka sina sorger men sen blev han så lycklig och gjorde ett segerrop vid kanten där han parkerat. Och då tänkte man liksom "jahaja, nu kommer han ramla ner där och bli till en mosig gammal gegga bara för att han är så glad".

Jävla skitserier. Tacka vet jag Vänner, händer nåt dåligt där så för det alltid nåt roligt med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0