- Karins födelsedag

Igår var en rolig dag, jag och Lisa bestämde oss för att ha en överraskningsfest för Karin som fyller år idag. Så vi bjöd in lite folk till vår lägenhet sen skjutsade Markus Karin hem till oss. Då stod vi i badrummet och låtsades göra oss klara så bad jag Karin att hämta hårsprayen på mitt rum, då hoppade alla fram och skrek grattis :D
Hon blev så överraskad och glad att hon började grina, gullunge.
Sen åt vi tårta som jag och Lisa bakat och efter några timmar åkte typ alla på krogen, fast inte jag.

Imorgon är det Valborg, vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men det kommer säkert bli roligt.

Här kommer bilder från igår, tog dom från Karins blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0