- Söndag

Den här helgen har varit händelserik. I fredags hade vi en liten förfest här hos oss. Sedan skulle vi åka på en annan fest så Rheborg hämtade upp oss med bilen, vi kom typ en kilometer sen spydde Lisa så då vände vi och åkte tillbaka.
Igår vaknade jag och tog cykeln hem till Joel som fyllde år, han bjöd på kaka sen spelade vi basket. När jag kom hem stod Kurtan i köke och lagade gourmetmat så skulle dom dra ut men jag bestämde mig för att stanna hemma tills fem minuter innan bussen gick då jag ändrade mig och följde med, man är väl flexibel.
Kvällen blev rätt roligt tillsist, träffade mycket roligt folk, så åkte jag hem med Mattias och Mackan medan Lisa stannade hos Kurtan.

Idag har jag bara kollat på tv och läst bloggar, hade 117 olästa, måste nog skära ner tror jag; tar sån jävla tid.

Nu väntar jag på att Lisa ska åka till Karin så jag kan leva singelliv, jag ska städa. Storstädade i fredags men det behövs göras om nu tack vare helgens bravader. Råkade hälla ut blekmedel över tvättkorgen också så Lisas byxor och ett linne blektes, jesus. Och Jönsson rev ner strippstången i fredags så skruvade jag upp den igen men skifnyckeln fastnade, vette sjutton hur jag ska få ner den alltså.


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

fin blogg!=) allt bra?♥

2009-09-21 @ 17:30:57
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0