090909

Idag är det ett trevligt datum, lätt att minnas liksom. Ingen bebis har kommit dock, jag ville att den skulle komma imorse 09:09, fatta coolt att födas 090909 09:09. Men dagen är ju inte slut än så bara hälften är förlorat.

Idag var jag, Simon och Lisa på badet sen åkte vi hem hit och kollade på Idol och åt popcorn. Just nu känns det som att jag skulle kunna somna ståendes. Vill gå och lägga mig men det känns ju onödigt att slösa bort sin lediga tid på sånt. Ska nog lägga mig i sängen och läsa med Mattias ett tag, han håller på med Om jag kunde drömma och jäg läste precis ut Ljudet av ditt hjärta, man blir ju besatt av den där skiten alltså.


Kommentarer
Postat av: DruMmpRinZeN<333

Jag har läst halva nu typ :)

2009-09-10 @ 14:19:45
Postat av: samma

...asbra är den iaf! :D

2009-09-10 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0