- Söndag

Idag fyller min syster år, grattis! Jag var dit idag och åt tårta och träffade Alva :D Så liten och så söt.
Igår firade jag och Mattias tre månader med kinamat och hyrfilm. Jag jobbade tre timmar också, var rätt trist men jag levde på ett par jobbmail jag fick:

Mail 1
Nu får det fan vara nog, det ligger en bajskorv på golvet inne på toaletten på våning två och det är inte okej. Min två åring hemma bajsar på golvet men jag förväntar mig att en arbetsplats med vuxna människor ser annorlunda ut!

Mail 2
Jag såg den också, den skyldige går genast dit och plockar upp!!

Mail 3

En belöning på 1000 kronor erbjuds till den som träder fram och erkänner, pengarna finns att hitta i SPA-rummet.

Hhahahahha, fräscha jobbarkamrater jag har. Gör ju mitt liv lite ljusare i alla fall.

Kommentarer
Postat av: mattias

Det var väldigt mysigt i lördags trots avbrottet :)<3

2009-09-28 @ 22:18:48
Postat av: Madde

Ja det var det :D

2009-09-29 @ 09:19:44
URL: http://wahlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0