- Seg tisdag

Jag sitter på VDn och kan knappt hålla ögonen öppna. Jag var rätt så pigg imorse för att jag tänkte att det skulle bli så roligt att komma till lektionen och kolla på filmer som klassen gjorde i torsdags men då visade det sig att vi inte ska se på dom fören nästa torsdag. Istället sitter vi och gör html-koder som vanligt och jag vill ju bara ta livet av mig. Idag går jag till fem också, det är ju stört.

Det sitter ett peddo framför mig också som kopierar bilder på tjejer från facebook, undrar vad han ska med dom till. Jag kan tänka mig att han lägger ut dom på nån hemlig sida och skriver nåt liknande som "Min tjej <3<3<3 Älskar dej baby!". ELLER så utger han sig för att vara tjejen i fråga och raggar farfar på match.com. Låter mer logiskt.

Jag fattar inte att när man vaknar på morgonen innan klockan ringer, även endast typ 5 minuter (som jag imorse), och är superpigg så lägger man sig ändå och tänker: ska bara vila några minuter, sen vaknar man aldrig igen. Eller jo till middagen. Eller så försover man sig en timme och vaknar helt trasig i skallen och supertrött. Fel att bara vara vaken dom där extra minutrarna då.

Nu är det fan i mig vinter också.




Kommentarer
Postat av: ceiciliaa

HAHAHA vem var det som satt framför? xDDDDdd

2009-10-02 @ 21:03:14
Postat av: Madde

Alexander Strid :P

2009-10-04 @ 23:22:01
URL: http://wahlmans.blogg.se/
Postat av: ~ M I C H A E L A

nice blogg :)

2009-10-05 @ 17:44:03
URL: http://fjoompan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 17:49:37
Postat av: cassandra

haha men muppstrid

2009-10-14 @ 11:30:17
URL: http://cassandrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0