- Måndag

Idag hade jag planerat att vara superduktig och göra alla läxor som ska vara klara till på torsdag. Men sen insåg jag att jag varken hade tagit med de två papprena som krävdes för att kunna göra en uppgift i svenska och en i teknisk kommunikation eller läst ut boken som jag måste innan jag kan svara på frågorna till den andra svenskauppgiften. Så jag betalade lite räkningar istället och sen la jag mig för att läsa den jävla boken. Det går inge bra ska jag säga för jag fattar ingenting, det är 1800-tals svenska typ, jag vill bara slänga skiten i sjön och titta på tv istället.
Lisa har somnat inne i vardagsrummet, funderar på om jag ska väcka henne så hon får följa till tvättstugan. Men hon får nog sova, hon ser ut som ett litet troll där hon ligger. Men jag ska väcka hon sen så hon får diska. Höhö.

Nu tänkte jag lägga upp en vacker bild här men det sket sig för jag har överskridit mitt bredbandsgrejs den här månaden så nu tar det tjugo minuter att ladda upp en bild och tio att få fram en hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0