- Latis-dag

Jag och Lisa sitter i soffan och kollar på Brooke knows best medan vi väntar på att få pizza hemkörd från Daffys. Skönt att inte behöva bo på landet längre där man måste åka två mil för att få anständig mat.
Igår klev vi upp klockan fyra, alltså 16.00. Det var riktigt illa alltså. Sen somnade jag lite överallt runt tiotiden innan jag och Mattias bestämde oss för att se Män som hatar kvinnor. Men jag somnade förstås då också.

Ikväll ska vi ha myskväll. Men ingen vill vara med mig och Lisa så det får bli vi själva. Vi har hyrt film så är det ju en hel del bra på tv ikväll också. Det ser ljust ut. Plus att vi har chips, dipp och cola.
Nu måste jag sprinta in i mitt rum och stänga av tvn. Får panik när det är fler än två teknikprylar igång på samma gång, vi betalar ju elen utöver hyran ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0