- Heelg

Jag ligger i sängen och kollar på tv, börjar inte fören 14.45 idag så går jag bara en timme och då ska vi kolla på film. Känns lite smått onödigt men det är ju ännu onödigare att skita i det när man ändå får närvaro av att inte göra nånting.
Igår var jag på öppningen av Gina tricot ändå och trängdes, handlade lite där och lite på vero moda med Lisa och Kurtan sen åkte vi hem och kollade på Idol med Johan, Joel och Oskar. Efter det somnade jag, Lisa och Mattias i soffan framör Seven. Himla tur att jag började så sent idag ändå.
Ikväll blir det Marité och Up stairs, jag borde egentligen vara hemma och vila bort min sjukdom men det är ju så tråkigt. Hoppas jag blir frisk snart ändå så jag får träffa Alva.
Nä nu ska jag gå och steka bacon. Eller ta en macka.
Eller både och. Och ägg. Fan vad hungrig jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0